yavrupotuncek Kızlar bebeğim göğüs ucumu ısırıp duruyo bu sefer ucu yarılmış birkaç gündür çok acıyodu az önce bı bakayım dedim biraz sıktım içinden iltihap çıktı bu nedir başına gelen varmı emzirmeye devam etmelimiyim
Aptalllarsizi yavrupotuncek bende de iltihap geliyordu ama doktorum bişey olmaz emzirmeye devam et demişti şaşırmıştım walla
yavrupotuncek Aptalllarsizi mastitten kaynaklimiydi sizinki yoksa beni mgibi ısırıp yara ettiği içinmi acaba