deryaboz Kızım yaklaşık 10 gündür gece 1 civarı ağlayarak uyanıyor ve sabaha karşı saat başı ağlayıp uyanıyor. Hele dün gece yarım saat ağladı sakinleşemedi sanki bi yerinde bişey olmuş gibi nasıl ağlama ama . Başına gelen var mı ?