inci1507 Merhaba bebeğim 2 aylık yaklaşık 1 hafta önce 2. Ay aşılarıyla beraber verem aşısı yaptılar fakat kabuk bağlamadı aşı tutmadı mı böyle bi durum var mı yoksa her çocukta kabuk bağlama şartı yok mu
25bby inci1507 benim kızımda bağladı ama başka bebeklerde gördüğümde iz felan hiç yoktu kimi diyor aşı tutmamış kimi alakası yok diyor yani bilmiyorum aradayım bu sene hersey farklı olduğu gibi aşılarda farklı galiba 😏
ArvenMom inci1507 benim kızım da hiç iltihaplanma o iltihap atma veya kabuk bağlama gibi bir durum olmadı doktor aşı tutmuş dedi yani her çocukla olmuyormuş
sencokbiliyon inci1507 yaklaşık 2 ay boyunca filan hiç bir iz olmuyor. 2 aydan sonra o bölge kızarıyor şişiyor, iltihaplı bir görüntü olup kabuk bağlıyor. Yani henüz çoooookk erken 🌹☺️
Ikradurununannesi Benim bebeğimde de bağlamadı iz bile yok hatta. Gönderiniz kafamı karıştırdı hiç öyle düşünmemiştim. Sağlıkçı hemşire arkadaşlardan destek rica ederiz
Ckudll inci1507 bizim sağlık ocağındaki hemşiremiz 2 aya izi belirginleşebilir fakat hiç iz olmayadabilir. Bu normal bünyeyle ilgili bir durum aşı tutmadı gibi bi düşüncen olmasın demişti.
Gizmokzilla inci1507 öyle bir şart tabi ki yok bebekten bebeğe değişir bu durum benim oğlumun da kolu bağlamadı gayet normal endişelenmeyin🌸
minervadefne Ben sordum kabuk bağlamıyor artık dedi hemşire nasıl yani dedim biraz başından savmış olabilir de aşı tutmazsa falan dedim yok sorun olmaz dedi 2 ay olacak yaptıralı o aşı yeri kızardı 2 gündür nokta gibi oldu
aksoy92 inci1507 aynı durumdann verem savaşı bile.aramistim asi olduysa olmuştur tekrar vurulamaz verem olur dedi çalışan .asi vurulduktan bir buçuk ay sonra şişti kocaman oldu iltihap aktı