suheyla92 usenmedimyaptimbirvelet Yeni evlendigimiz zamanlardi esim almisti gozum gibi baktım uc cicek acti bi tane tomurcugu vardı masara duruyordu yaninda da camasir teli var camasir serecektim degmis cit diye kirilmis o kadar gevrek ki kolaycacik kirildi ck üzülmüştüm küstüm ondan beri istemiyorum 😂
biraskhikayesi usenmedimyaptimbirvelet Benim eve gelenlerle benden çekinip buna cesaret edemeyeceği için kurumuş çiçeklerle yaşıyoruz 😂
Dilaylaa Erkeklerde varmı bu genel olarak ya benimkide kaç yıldır sadece kırmızı Gül alır başka yok kendim çiçekçiye gittiğimde alırım renk renk ama eşim asla değiştirmiyor 😂
usenmedimyaptimbirvelet Dilaylaa canısı bunlar düz mantık ya hiç ince düşünmüyorlar. Aynı fabrika çıkışlı. Mesela dese ki al hayatım sana pırlanta set aldım. Hiç😒
imeaeb usenmedimyaptimbirvelet Saksısı nasıl bilmiyorum ama en iyisi içinden toprağıyla birlikte alıp yeni bir saksıya biraz daha toprak ekleyerek dikmeniz orkide ağaç bitkisidir toprağı da özeldir ona göre alırsınız toprağını böyle kabuk kabuk toprağı olmalı🌸 doğası gereği çiçeklerini döker ortada yaprakları kalır bir süre herkes de öldü sanır ama yaprakları dik ve diriyse kökleri kahverengileşmemişse ölmemiştir muhtemelen sadece yeniden çiçek açmak için zamana ihtiyacı vardır. Ne çok sıcak ne de çok soğuğu sever ortalama olmalı sulaması da asla çok sık yapılmamalı
biraskhikayesi usenmedimyaptimbirvelet Dolores Valla öyle diyorlarda inanmıyorum ben. Çünkü bizim ev çok enerjik 😂
Minigim2 usenmedimyaptimbirvelet çiçegı varken toprak degısımı olmaz. Çiçeklerını doktukten sonra sopa halınde kalınca toprak ekleyerek saksısını degıstırın. Çiçeklerı varken degıstırsenız uzun omurlu olmuyor. Cok gunes alan yere koymayın. Evımde 7 tane orkıde var 8. Cıyı cogalttım ınsallah tutar. Cok az sulamanız gerekıyor. Yumurta kabugu hasladıgınuz yumurta sularından ve muzun kabugunun suyunu eklıyorum vıtamın verıyor. Ayda bır kerede aspırınlı karısım yapıp dokuyorum . Suladıktan sonrada altındakı suları tek tek alıyorum.
Minigim2 crybaby benım 7 tane orkıdem var evımde oglen guneste almıyor ıkındın cok az alır hatta 8. Yı cogalttım tutarsa 8 tane olacak
crybaby Minigim2 doğrudur belki de ışığın yönüne bağlıdır benimkiler hep çiçekte her renk var . Hatta aynı yere Japon gülü koydum yıllardır sarı açan pembe açtı hatta bir ara bir çiçeğin yarısı pembe yarısı sarı açtı ışığı çok güzel
NmalkoC usenmedimyaptimbirvelet her tartıştığında orkide alıyorsa bence bakımı konusunda senın daha tecrübeli olman gerekirdi 😄
ahlelele_ahlelas Minigim2 benimkinin çiçek açacak dalı yok. Yaprakları çok güzel canlı sürekli.büyüyor ama dal yok. Kurudu iki dalı da. yeni dal çıkar mı ne yapmam lazım
AEgemm usenmedimyaptimbirvelet bi yerde okumuştum orkideler erkeklere benzer geldiğinde şov yaparak çiçek açarak gelirler sonra elinde sap olarak kalır atsan atılmaz satsan satılmaz gibi bir şey yazıyordu. Heralde erkekler de kendilerine yakın gördüğü için alıyorlar 😁
Babybloom usenmedimyaptimbirvelet buna ben de çok sinir oluyorum. 10yıldır evliyiz yani artık öğrenmiş olması lazım saksıda çiçek sevmediğimi. Evlilik yıldönümünde cartcurt hep bi çiçek ama saksı çiçeği. Sinir oluyoruum. Boşa para gibi geliyor. Yansıtamıyorum da sorunçıkaran olmamak için. Ayy bi gün de çikolata al yaniii
usenmedimyaptimbirvelet Babybloom hahahahshdh orkidenin ne gıybetini yaptık ya okusa şunları kahrından solup gider