Aynen ya bende kaç kere çürüttüm o çiçeği. Hiç de sevmem bana itici geliyor o çiçek. Onun yerine sukulent bak nasıl arsız iki su dök hemen açıveriyor. Orkide öyle mi, ne yer beğenir ne su beğenir ne ışık.. aman zaten bir alay tripli insanlarla uğraşıyoruz bi de çiçek versiyonunu hiç çekemem