Takılarımi yanımda tasimaaktan bikitiim bigun calinacak diye . evde kalmıyorum çalışıyorum,bankaayqyasa bbirrakmak istemiyorum ,, düğünde özel günde devamlı Alip bırakmak sorun olur diye … fikir verecek olan varmı acaba..genede kolluk takip takiyorum ama rahatsız oluyorum,catamidda dibbimden ayırmiyorum..artık iyi bı gizli yer bulmak istiyorum .eve kasami alsam acaba ama bu seferde onnu nerde sakliycam.