Kızlar selam bebeğim haftaya 4 ayı bitiriyor ve oturmak istiyor erken değil mi ? Ana kucağına koyuyorum kendini kaldırıyor yatırıyorum dirseklerinden itip kalkmaya çalışıyor hele bişey yakalarsa hemen kalkıyor zaten sizce destekli oturtmaya başlayım mı çok mu erken? Doktora soracağım ama sizler neler yaptınız merak ediyorum