Kızlar kasım sonuna doğru 6 ay kınası düşünüyorum küçükbir yer tutacağım. Önden dua okunacak sonra kına yakılacak. 6 ay kınası yapan anneler ikramlık ve hediyelik konusunda fikirlerinizi bekliyorum önerilere açıgım. Çok saçma gereksiz vs bulanlar siz yapmazsınız şimdiden söyleyeyim herkesin kendi tercihi sonucta. Benim hevesim var 🥰