sak_0807 Arkadaşlar merhaba çok yemek yediğimiz zaman sütümüz çok mu oluyor yoksa normal beslenmek yeterli mi?
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala sak_0807 Dengeli ve düzenli beslenmek yeterli. Çok yemek, sana kilo olarak geri döner
Duriskonunannesiii sak_0807 çok yemek sadece kilo yapar ,dengeli ve düzenli beslenmek ve bol su içmek sütü arttırır ,bir de stressiz insan olursanız oh ne ala fiskirsin sütler 😁
eminekutal Doğru bilenen en büyük yanlış çok yemek çok süt yapmaz. Hurma, kuru dut, tahin helvası, kırmızı et, yumurta ve bol su tüketimiyle bebişin çok güzel doyar özellikle tahin helvası deli gibi yağlandırıyor sütü ve çoğaltıyor 🌸
merveumayhafsa Çok su ve bol dinlenme denedim oldu Elhamdülillah yok tatlı ye yok baklagil tüket tabiki insanız acıkıyoruz yiyeceğiz sen kendini daha iyi bilirsin dengeli de beslen Allah’ın izniyle rızkını nâsip ettiyse Rabbim bebişi nin sütün çok da gelir
svncgldgn sak_0807 hayır çok yemek değil kaliteli ve dengeli beslenmek sütü artırıyor çok yanlış bu deyim. Bol su içmek 3 saatte bir akşam 7 ye kadar kahvaltı, öğle yemeği, ara ve akşam yemeği yemek 7 gibi bunu kesmek bol bol su içmek bu aralarda öğle yemeklerinde incir dur ceviz badem fındık gibi şeyler yemek sütü artırıyor ek olarak güzel dinlenmek de sütü artırıyor