Şimdi soyle evi satın aldıktan sonra kesinlikle o evde oturacak olmanız gerekiyor, böyle bir durum varsa evi sati aldıktan sonra 1 ay içinde içindeki kiracıya noterden ihtar göndermelisiniz. Eğer ki taşınmazı hala tahliye etmemiş ise bu ihtara dayanarak ihtar tarihinden 6 ay sonra dava açma hakkınız doguyor, davadan aldığınız tahliye kararı ile bir icra takibi baslatip, taşınmazı tahliye edebiliyorsunuz. Tabi ki eğer içerdeki kiracının kira sözleşmesi süreli ise ve yukarıdaki zamanlardan önce süresi bitiyorsa daha farklı dava açma süreleri gözetliyor.