1__prenses_annesi 14 günlük bebeğim gazını çıkarmak için omzuma yatirdigimda başını kaldırıyor sebebi nedir acaba neden yapıyor olabilir??
leman1 Çıkarmaya cals8yoe benimki de gak yap diyoruz anlıyor mu ne dikelmeye calisyor omuzda ya da zorunlu baskıdan yapıyor da olabilir 2 aylık