Eveeet çokça soru işaretleriyle dolu ek gıda dönemine az kaldı tabiki benimde kafamda milyon tane şey var. Kızım 4 ay 17 günlük bir hafta 10 güne kadar ek gıdaya başlayacağız ama kızım henüz desteksiz oturmuyor yatarken de yemek yedirmek doğru değil, siz bu süreçte bebeğinizi nasıl beslediniz, mama sandalyesine oturttunuz mu ya da farklı şekilde mi oturttunuz merak ediyorum bir de ek gıdaya ilk neyle başladınız