[silindi] 2 aylık bebeğim bizim odamizda uyuyunca yatağına koyuyorum tilki gibi uyaniyor ortamızda yatmak istiyor ya da babasinin göğsünde. Şu dönem bunu yapmak hoşumuza gitse de hep böyle alışmasini istemiyorum ama diğer turlu de uyumuyor