@“Aliss”#p33007329Kızlar öncelikle herkesin vücudu farklı o yüzden doktorlarınıza görünün benim gibi olmayın lütfen, spiral taktıralı 4 ay oldu ve bugün doktorum çıkardı o kadar rahatladım ki anlatamam.Taktığım gibi kasık ağrılarım başlamıştı zaten adet vaktim hem uzuyor hemde çok kanamam oluyordu biraz burdaki yorumları da okuyarak vücudum alışır diye diye bekledim ama öyle bir ağrı kanama yok çok şiddetli, bugün adetimin beşinci günü ve artık içim geçiyordu başım dönüyordu hemen gittim spiral yerinde dedi alttan muayeneyle baktı doktorum bile şaşırdı akıntı ve kanamama hemen çıkardı ve bazı vücutlar kabul etmiyor size iyi gelmemiş dedi. Sonuç şuan kan takviyesi ve kanamayı durdurmak için verilen ilaçlarla başbaşayım. Sizi rahatsız edecek derecede sorunlar varsa beklemeden gidin Allâh biz kadınların yardımcısı olsun☺