Benim bebeğimde de var 1 aylık olacak. Doğduğunda vardı ve doktorum bunların gelip gelip gideceğini korkulacak birşey olmadığını zamanla geçeceğini söyledi. Bana kalırsa bebeğin yüzüne birşey kullanmayın çünki ciltleri çok hassas şuanda zamanla geçecektir. 2 günde bir banyo yaptırıyorum sabahları bezi sıcak su ile yıkayıp yüzünü hafif siliyorum iyi geliyor kızarıklıkları geçiyor. Size çok temas ettiği için kıyafetlerinizde parfüm olmamasına dikkat edin.