Ay kızlar bir dertlendim ki şu an.
Sabah kalktık kahvaltı ettik, sonra telefona bir baktım bugün oğlumun doğum günü. Pazar günü doğum gününü kutlayacağız ben o güne adapte olmuş durumdayım ona hazırlık yapıyorum hala. O yüzden bugünü atladım ama kendime de kızıyorum.
İnsan düşününce bir duygulanır falan ne biçim annesin sen be dedim kendi içimden ☹️ 2 yaşına girdi oğluşum