serife_krtkn tam da bu konu ile ilgili post açacaktım ki sizi gördüm , bende önerileri bekliyorum benimde oğlum 1 yaşında ve 10 gündür sürekli tekrarlayan öksürüğü var hava veriyoruz bitkisel öksürük şurupları doktora da götürdük fakat değişen birşey yok 2 gündür yine gözlerinden yaş gele gele öksürüyor , bugün bir arkadaş tavsiyesi ile pekmez tereyağı karışımı denedim şuan hala öksürüyor ama nasıl gelir bilmiyorum, sizin bebeğiniz ek gıdaya geçmemiştir daha sanırım ondan pekmez tereyağı kullanamazsınız herhalde