mirosunannesi1 Kızlar normal mi her yemege karşı bi tiksinti oluyor zor yiyorim yerken zevk almiyorum hani emzirmede iştah artardı bende tam tersi oldu
onefinemom mirosunannesi1 kaç aylık bebiş? Ben 2 ay neredeyse bir şey yemedim canım istemiyordu. 5 aylık oldu kızım hala da öyle deli gibi bir iştahım yok. Normal yemek yiyorum fırsat bulunca 🥲 bayağı kilo verdim o yüzden. Herkes aynı olmuyor o yüzden bence
mirosunannesi1 onefinemom 3 aylık çok zayıfladım ya sütüm azalir tedirginligide var elimden geldigince yemeye calisiyorum
Gunes-1 mirosunannesi1 herkeste aynı olmuyor demek ki . Ben de ara keşke az yesem belki zayıflarım diyorum