NariNariKiminYari Annem bir taşım haşlıyor. Buzdolabı poşetlerine birer pişirimlik koyup buzluğa atıyor. Yola çıkarken de, üst üste koyun. Zaten havalar da serinledi. Muhtemelen çok çözünmeyecektir. Ben hep öyle yaparım annemden getirirken. Bi de şimdi marketlerde satılan çanta poşetler var. Isıyı muhafaza ediyor. Sıcak-soğuk çantaları. Büyük boy ve 30 lira filandı sanırım. Migrosta gördün geçen. Ona da bir bakın isterseniz.