utkummm bizim de yapışık ikizler gibiyiz bizim oğlan bir haftadır grip ek gıdaya tam alıştı derken yeme içmeyi bıraktı ama alıştığında iyiydi yiyordu bizde üç öğün şeklinde kahvaltı ara öğün irmikli yoğurt meyve vs akşamda yemek kahvaltıyı kaçta yapıyorsunuz 🥰