Bebeğim 9 aylık güzel bi uyku düzeni vardı. Son 1 aydır geceleri sürekli uyanıyor ve sadece emerek sakinleşiyor, tabi bu süreçte diş çıkarttı ama düzelir diye bekliyorum hala düzelmedi böyle olan varmı ne yapmalıyım?
Emzik kullanıyordum diş çıkınca emziği de almamaya başladı..