beyza_ hele ilk gecemizi hatırlıyorum da 🤦🏽♀️ Çok bağlı idi kızım, o kadar ki emmeden asla uykuya dahi dalamazdı.. ben okulda iken annem asla uyutamazdı, ayağına koyduğu an çıldırırdı falan.. o ilk gece.. mutfakta koluma yatırdım, hapisde gibi volta atıyorum, bir yandan da hem ağlıyor hem Allah’a dua ediyorum. Allahım biz annelere emzirmeyi sen öğrettin biz bildik, şimdi bana bu çaresizliğimde yardım et diye.. ağlaya ağlaya uyutmuştum ama en fazla yarım saat sonra yeniden kalkacaktı ve ben onu düşünüyordum. Ve beklenen oldu hemen geri uyandı, biberon hazırlamıştım yanıma uyanınca veriyim diye ki asla biberon kabul etmezdi, suyu bile ondan içmezdi. Sonra uyandığında yine kabul etmedi ( sonraları çok şükrettim iyi ki kabul etmemiş çünkü bu kez de biberona alışır, gece sık sık ona uyanır dediler aynı emme de olduğu gibi) o geceyi atlattıktan sonra bir kaç gün içinde alıştı gitti sonra. Ama gerçekten çok zor o ilk zamanlar. Bi o, bi de bezi bıraktırmak.. Allah kolaylıklar versin