@Ecocan benim rapora ihtiyacım kalmadı daha doğrusu işim gereği raporlu dahi olsam evde çalışmak zorunda kalıyorum 😶
@Fatma005 için rapor gerekliymiş umarım yazdığınızı okur ve işine yarar arkadaşın. Bende rapor gerektiği sürede kronik emekliliğe bile erken hak kazandıran bazı problemlerin var umarım ihtiyacım olmaz ☺️