efnanveannesi1 Kızlar merhaba. Bebeğim 41 günlük 3-4 gündür sabah 05.00-10.00 arası uyanık bu süre biraz daha uzayabiliyor ve gündüz uykusunu güzel yapıyor. Kolik bir bebeğim var zaten ama acaba alışkanlık mı yaptı bu saatlerde uyumamayı sizce neden?
crybaby efnanveannesi1 koliklik uyumaması değildir ki o saatlerde sürekli ağlıyor mu gaz sancısı çok mı
fatmadereninannesi efnanveannesi1 bebiş çok küçük kolik ağlaması çok zordur eğer sıradan gazlı bir bebekse damlalar işini kolaylaştırır canıımm benim kızım 8 aylık ilk 3 ay gündüz hiç uyumadığını bilirim 🤧
efnanveannesi1 fatmadereninannesi Bizde işe yaramıyor sanırım damlalar bende artık alışmaya çalışıyorum uykusuzluğa😕
fatmadereninannesi efnanveannesi1 yine de aklında bulunsun sab simplex ve biogaia kullanmıştım biogaia günde 6 damla iki kere sab simplex 10 ar damla 2 kere
efnanveannesi1 fatmadereninannesi Teşekkür ederim canım biogaia kullanıyoruz zaten gaz damlasınıda deneyeceğim🫶🏻
TulayGeriDon efnanveannesi1 çok değişiyor o canım. Bizde koligiz o zamanlar 4de uyanır uyuzdik. Kısa süre sonra düzene biner