fffffsss Canım anneler öncelikle merhaba. 5 aylık olacağız ek gıdaya başlamak istiyorum 3 gün kuralı ile başlayacağım onu biliyorum ama alerjisi olabilir deniyor nasıl süreç izlemeliyim yardımcı olur musunuz? Bir de yoğurdu nasıl yapacağım (tarif)🤣
defnemiraybebek fffffsss bence 5 aylık için çok erken bir de alerjisi olabilir derken? Verdiğin besin sonrası vücutta döküntü kaşıntı kızarıklık olurda o besine alerjisi var demektir ya da kaka da salyamsı ve ya kan olması Yoğurt da mayaladığın yoğurttan ilk önce bir çay kaşığı ertesi gün 2 çay son gün yiyebildiği kadar verebilirsin
fffffsss defnemiraybebek ya bizim doktor alerjisi olabilir dedi ama maalesef ki randevu sistemi çok kötü olduğu için randevuma daha var bizim kaka da mukus var ama ekstra bir şey yok.
diapmelka fffffsss kakada mukus eğer emziriyorsanız sizin çok tatlı yemenizden ya da bebeğin sürekli önsütü almasından da olurmuş. Bizde de vardı eskiden doktorum öyle demişti. Direkt alerji diyemezsiniz başka bi şey yoksa
fffffsss diapmelka başka bir şey yok şu anlık ben biberonla sağıp veriyorum ön süt olduğunu düşünmüyorum ama tatlı yiyorum genelde
Burcuskovski 3 gün kuralıyla 3 sebze yine 3 gün kuralıyla 3 meyve tadımı yaptırabilirsiniz.Sebzelerden sonra yoğurt tadımı yapabilirsiniz.Sonra da kahvaltı ve çorbalara geçeceksiniz yine 3 gün kuralıyla 😊fffffsss