Zynp555 Merhaba kızlar. 2 gün önce civilde indirim vardı ama şuan maalesef bulamıyorum fiyatları bayağı arttı. Siz kışlık alışverişinizi nerden yapıyorsunuz?
DevosMom Zynp555 bizim standart HM, Zara, Gap, Carters, Kitikate… model beğendiğim takdirde Lcw, E bebekten de alıyorum
Birdunyabircennetannesi cakebabe minicity Artık uygunluktan çıktı adını duyurdu da Bende buradan yapıyordum ama şuan fiyatları uçmuş
Birdunyabircennetannesi cakebabe Lcw ye uğradım orası da almış başını gidiyor yahu bir takım 700 800₺ Bu çocuklar bunları bir sezon giyecek 3 4 ay giyecek yahu bıktım artık şu ekonomiden
asrinhatasi Zynp555 bazı illerin ebebeklerinde fırsat reyonu oluyor eski sezon ürünler eski fiyattan satılıyor. Bu sene şükür ihtiyacımız yok geçen seneden almıştım hep. Ama ilk fırsatta önümüzdeki sene için uygundan alacağım. Onun dışında LCW alıyorum. Ev içinde giymelik olarak da modamızbir alıyorum. Bazen eşofman takımlarının kalitesi iyi geliyor dışarı kombini olarak kullanıyorum.