Dedektifgadget yagizemirinannesi saçmalığın böylesi köyde mi yaşıyorsunuz artık 9 . Ay aşısı var da ilk sözü yapmadan 2 . Doz nasıl yapılacak
yagizemirinannesi MinikPandam_ köyde yaşıyorum deprem bolgesindeyim evim yıkıldığı için köye yerleşmek durumunda kaldım
onefinemom yagizemirinannesi sağlık ocağından ziyade devlet aşılarını ücretsiz yapan hastaneler var aslında keşke bir araştırsaydınız 🥺
yagizemirinannesi onefinemom yaa sordum ilk gittiğimde ama bakanlığın elinde yok nereye gidersen git bulamazsın demişlerdi biz seni arayacaz dediler daha da bir şey demediler
ckckcskn Biz de pentaximle oral polioyu olduk ama hepatit b maalesef yok hatta onlar da çok az kalmış. Çocuğunuzu takip için özel ya da devlet hastanesine gidiyorsanız bu aşılar hastanelerde de olabiliyor ücretsiz yapılıyor. Bir an önce olmanız daha iyi.
yagizemirinannesi ckckcskn sanırsam 3 aşı olması gerekiyor 6. Ayında elinde aşı olmadığı için diğerlerini de vurmamisti
yagizemirinannesi ilenalemin maalesef bende anlamış değilim zaten çoğu kez ben aradım üstüne düştüm ama aşı hiçbir yerde yok denildi
MinikPandam_ yagizemirinannesi anladımm, çok geçmiş olsun inşallah erkenden gelir aşısı ama mutlaka şikayet edin bir yerlere
yagizemirinannesi MinikPandam_ evet dün ettim bugün beni aradılar aşı güya bir tane varmış ellerinde gelin yaptırın bir sıkıntı olmaz dediler ne kadar güvenilir orası da tartışılır
MinikPandam_ yagizemirinannesi altında bir bit yeniği olduğu çok belli. 3 aydır olmayan aşıdan şikayet edince bitane çıkıyor şansa bak.. neyse olsun da.. peki her aşıdan mi bi tane varmış sözde? 6. ayda 3 aşı vardı diye hatırlıyorum yanlış hatirlamiyorsam
yagizemirinannesi MinikPandam_ hepatit b sanırsam diğerleri varmış karışıklık olmasın diye üçünü bir vurmak için diğerlerini de vurmamis
yagizemirinannesi begoasu evet bir çoğuna yok demişler ama siz yine de. Başka yerlere bakın belki bulursunuz geç kalmadan
begoasu yagizemirinannesi biz bulduk zaten kendi doktorumuzda varmis, doktor sasirdi depolarda var niye yok diyorlar ki dedi