Merhaba arkadaslar.Bebegimin 9. Ay kontrollerinde hgb si baya bi dusuk cikti.Doktor ferro zinc surubuna baslatti.Ancak surubun tadi cok kotu bebegimin yuzu kamasiyo icerken .Ben de bugun armutla karistirarak verdim.C vitamini icerir hem dedim ama boyle etkili olur mu ki beni bilen birileri aydinlatabilir mi? Yani armutu cam rendede rendeledim icine surubu sıktım.Kasik kasik yedirdim masallah cok guzel yedi.cocugu suruptan sogutmamak icin de boyle yapmak istiyorum.Uzun oldu kusura bakmayin.Surup boyle etkili olur mu?