uffuu Sadece iki kez kullandım sütüm yeteri kadar değil olduğu gibi duruyo 1500e almıştım 1200e bırakırım yanına buzluk için saklama poşeti de veririm bi paket alalı iki ay oldu garantisi devam ediyo