byz_smyy Kızlar biz 70 günlüğüz ama sanki sütüm azaldı gibi kızım çok çekemiyor gece ise doymuyor gibi üstüne mama takviyesi yapıyorum 30luk ya artık emmezse diye korkuyorum en azındam ilk 6 ay emsin istiyorum
fatmadereninannesi byz_smyy bazı zamanlar sütte azalma hissi çok normal siz bol bol suyunuzu içip sürekli emzirmeye devam edin emin olun geçici bir dönem olduğunun farkına varacaksınız sütüm az diyede nolur beyninize komut vermeyin vücut onu algılayıp ona göre davranmasın 🥲☺️
3bebe byz_smyy naçizane kendi tecrübemi paylaşmak isterim benim ilk aylarda sütümü petibör bisküvi inanılmaz arttırmıştı demeyin isterseniz birde kefir çok iyi gelmişti bana
byz_smyy fatmadereninannesi neler tavsiye edersiniz su içiyorum yulaf yiyorum badem ceviz ama öyle ekmek hamurişi çok tatlı tüketmiyorum onlar etkiler mi?
ikievlat byz_smyy aksine yemek çok denildiği gibi süt yapmaz kilo yapar dut kurusu ve bol su o kadar güzel süt yapıyo ki birde sütüm yok diye düşünmeyin bence süt azalmaz aksine bebek çektikçe içtikçe süt çoğalır 🥰🌸
fatmadereninannesi byz_smyy kuru incir , pirzola bulgur pilavı ve bol yeşillik ☺️ antepliyim ben bu arada bize burda kuymak yaparlar doğumdan sonra süt olsun diye tatlı olarak o da çok iyi gelir tarif için youtube a antep kuymak tatlısı yaz dene bence ☺️
Deletedmom_875 26 aylık hala emiyor bıraksın istiyorum ama zor olacak gibi görünüyor. Sütü arttiran şey yemek değil de sıvı alımı. Günde kesinlikle 2.5 3 litre su. Bir de ben nerdeyse ilk 5 ay solgar brewest yeast takviye kullanmistim