Ünlü bir isimle akşam yemeği yiyebiliyor olsaydın bu kim olsun isterdin? 😁
Ben Stephen King diyorum. Yemeği unutur bol bol sorular sorardım hatta 🤩 bide Evgeny Grinko da olsa tadından yenmez. 🫠
Agatha Christie de olsa güzel olurdu ama maalesef hayatta değil.