Birkizannesi123 benim oglum da oyle su an 4 yasinda ve 1 yasindan beri ayni hep tutuyor,tutamayacagini anlayinca ve yine benim zorumla aglayarak yapiyor. Dulcosoft verdim doktor iyi gelir duzelir dedi ona ragmen tuttu. Ishal olmustu onu bile tutuyordu ara ara kacirdi ama tuttu vallahi😳 oglumun ustune kaka tutan tanimiyorum. Duzelir uzerine gitme diyor doktor ve surekli kaka deme,yapmasi icin de zorlama bakalim bekliyorum.