Kzilar ilk kızımı geçen sene doğurdum e haliyle kiloda aldım daha kilomu vermeden tekrar gebe kaldım (7.) ayda onuda doğurdum kilo vermişim gibi duruyor en son 2 ay önce 82 kiloyla doğuma girdim şuan kaç bilmiyorum ama sarkma var baya bı uzun süre korse taktım inanın hiç bı işe yaramuyor sağlam bı korse lazım aşırı rahatsız ediyordu bu taktiğim az önce aynada kendimi gördüm yanlışlıkla göbeğimi gördüm yukarsi düz altı sarkık daha adet olmadım belki şişkinlik falan gider ama yani aşırı canımı sıkıyor bu durumu yasyanlar ne yaptınız yememe çok dikkat edemiyorum 2 çocukla yiyemiyorum hatta öyle 1 2 alıyorum atıştırmalık zaten durmuyorlar napalim kızlar