eecceeemmm ben önce joie arka arkayı olanı aldım kızlarım 1 yaşına geldiğinde arkadaki etrafı görmek için hep eğiliyordu bide yeri dardı. Joie letgoda sattım e bebekten prego ibiza aldım arka arkaya biraz pahalı ama muhteşem bişey kızlarım içinde sıkılmıyor darlanmıyor arkadakine haksızlık olmuyor oda her yeri görüyor şuan 2 yaşındalar halende kullanıyoruz sapasağlam araba.( Yanyana tercih etmedim heryerden geçmesi zor hatta yolda caddede yürümesi bile ölüm)