Kızlar bebğim 11,5 aylık. Günlerdir hiçbişey yemiyor. Ağzını kilitliyor. Ne kahvaltı, ne akşam ne öğlen. Tükendim artık düşünmekten yoruldum. Siz kaç öğün neler yediriyorsunuz? Kaçta kahvaltı yapıyorsunuz artık suçu kendimde aramaya başladım. Meme ben emiyor