hapym Merhaba 1 aylık bebeğim gezinde hırıltı var emzik falan emiyor sıkıntı yok ama hırıltı sesi var beni endişelendiriyor Sizce normal mi böyle olan varmı acaba
yasemin1111 hapym normal çünkü henüz burun kıkırdak kemikleri gelişmedi endişelenmeye gerek yok benim bebeğimde öyleydi düzeldi
ikrakuss hapym o dönemlerde bizde de oluyordu burun temizliği yaptıktan sonra rahatliyordu baya 🤷🏻♀️ düzenli burun temizliği şart o yüzden
Mrtannesi Benimkinde de var öksürse gecıcekmıs gıbı bı sey ama olabılır bence bılmıyorum cok endıselendırmedı beni
tunasmom1 hapym nazal nem ve burun aspretöru kolaylıkla açacaktır. Yoksa ikisinide edinin biz 6 aydır her tıkanıklıkta ve temizlikte kullanıyoruz. Havalara ve giydikleri ne de dikkat etmeye çalışın. Geçmiş olsun
hapym tunasmom1 teşekkür ederim içim rahat etmedi sanki grip gibi o küçücük burnu tıkanıyor doktora götüreceğim sabah
Ardenaden Serum.fizyolojikle burnlarini acin yenidgnda encok ölüm bu yuzden oluyor he rgun duzenli burnunu temizleyn cunku agzidn nefes almayi bilmiyorlar
anneann Bebekleer ilk üç ay ağızdan nefes almayı bilmiyor hırıltı varsa burnu tıkalı olabilir buda bebeğin nefer akışını zorlaştirir hergun serum fizyolojik ile burnunu açın rahat etsin
hapym anneann daha dikkatli olacağım ben pek sık yapmıyordum genzine kaçar diye korkuyorum ama daha sık yaparım inşallah geçer
tunasmom1 hapym serum fizyolojik ben kullanamadim nazal hem çok rahat 1 2 damla damlatıp aspretorle çekiyorsunuz çok çok basit her zaman en ufak pislik gördüğünüzde bile yapabilirsiniz
anneann hapym internet sitesinde baby vac var elektrik süpürgesine takılarak burun açılıyor aspiratör bayağı etkili alıp kullanabilirsiniz biraz burnunla serum fizyolojik damlatarak çektirebilirsiniz bebeğiniz rahat eder ne var ne yok getiriyor burnunda n