Hanımlar, 12 aylık kızımın idrari acayip kötü kokuyor. Dün gece uyurken kaka yapmış olabileceğini falan düşündüm hatta o derece kötüydü (1 yaş aşısı yapıldı bundan kaynaklıdır diye de düşündüm gündüz kokmayinca) değiştirdim bezini sabah değiştirdigimde kokmuyordu. Bu gece yine aynı şey oldu gece doldurduğu bez kötü kokuyordu gündüz kokmayip neden gece kokar ki ilk defa karşılaşıyorum böyle biseyle sanırım idrar yolu enfeksiyonu ama koku dışında belirti yok 🤷♀️