Merhaba 3,5 ay önce doğum doğum yaptım bir duşta saçlarımın yarısını kaybettim diyebilirim saçlarım cansızlaştı ve tarağı saçıma her değdirdiğimde bir öbek geldi taramaya devam ettim sonuç duştan çıktığımda saçlarım yok denecek kadar az kalmış vaziyetteydi aslında ikinci doğumum diğer doğum sonrası da yaşadım buna benzer fakat sanki bu daha fazla gibi yani saçımın yarısı elimdeydi Buda beni kaygınlandırıyor bu şekilde olup düzelen arkadaşlarımızda varmı ❓ne kadar sürecek 😩