busraa000
Mevlit yapmayı düşünmüyordum ama annem ve kayınvalidem ısrarcı davrandılar. Gönülleri olsun diye hanımlar arasında, evde bir mevlit yaptık. Sadece kadın davetliler olduğu içinde hediyelik olarak el kremi dağıtmayı tercih ettim. Nivea’nın el kremlerinden aldık. Kremin markasını ve üzerinde görünen yazıları kapatacak büyüklükte bebeğimin adını bastırdığım etiketler yaptırdık, kremleri onunla kapladık.