Bebeğim doğduğundan beri hep bir hastalığı İle uğraştık başlarda gazlıydı kolikti makatı dardı geceleri asla uyumazdı 3-4 görürdük ve sürekli hasta olan bir bebek hasta olunca da aşırı mızmız oluyo şu an 14 aylık 10 gündür her gece saat başı kalkıp ağlar memeye gelir zaten yatağında yatıramıyorum kıyameti koparıyor ev işi yemek bebek bebeğe yemek yap derken artık bu döngüden çok sıkıldım şu andada grip 2 gündür öksürük kusma vs var ve tek başımayım kimse gelipte iki elinden tutayım yardımcı olayım dinlensin banyosunu yapsın rahat rahat demiyo eş deseniz sürekli çalışıyo sabahın köründe gidiyo gece geliyo onada sitem ediyorum izin yap diye bunaldım ve bu halde bebeğime de agresif sinirli davranıyorum durmadığında bağırıyorum sonra pişman oluyorum ama geçiyo ve sürekli anne anne diye peşimde asla rahat vermiyor çok sıkıldım herşeyden ben anne olmaya hala alışamadım galiba bu uykusuzluk bu telaş bu yorgunluk beni bitiriyo 🥺