cerennsari bana da yazmıştı kullandım. Zaten hemen hemen bütün ilaçlar gebelikte emzirirken kullanılmaz diye yazar prospektüste ama anne sütüne çok da etkisi olmuyor o yüzden yazıyorlar. Ben hem antibiyotik hap hem de 10 gün boyunca antibiyotik iğne vuruldum enfeksiyon nedeniyle. Emzirmeye devam ettim o arada bir problem de olmadı ilaç kaynaklı.