Hanımlar merhaba . 2 aylık bebeğim var. Sürekli emziriyorum sık sık. Mastitde oldum, suan geçti. Ama vucuduma inanılmaz bir halsızlık yorgunluk kollar ve bacaklarda güçsüzlük yaşıyorum böle sürekli uyku hali ama yatıncada uyuyamıyorum bebegım çok sık uyanıyor cunku / anlıcanız pertim. Emzirme döneminde bebek vitaminleri aldığı için annede böle şeyler olurmuş . Sizdede oluyormu ?? Kan değerlerimde güzel çıkıyor benım . Uykusuzlukda yaparmı böyle ? HaSta gibiyim sürekli . Modum aşırı düşük ağlıyorum resmen böle olduğum için