elsa88 valla bn banyo paspasi kullanmasam ewi ciplak gbi hissdiorm.paspasla.daha duzenli derli toplu deilmi banyo ya bana gore oyle?su damladi derdi yok yerde leke derdi yok duşa kabinden çık isan gbi ayak havlusuyla ayaini kurula yuru gt mis gbi haftada 1 de kaldriri komple banyoyu yikar temizlerim zaten.ciplak banyo sewmiyorum ben.ayak havluau die bsey war icat edilmis yani kabinin önune koycan ckinca oaraya basip kuruluycan dier sekilde ciplak banyo tarla gibi.cok itici bence.