Busraae aynen canım benim de 8-9 günden sonra kendisi düzenli uyanmaya basladı emziriyorsan zaten sık acıkıp uyanacaktır telaş yapma basta bende ne yapsam uyanmıyodu uyanıp tekrar uyuyodu sen yne emek vermeye devam et az kaldı zamanla düzene oturacak hatta su an 17 günlük bszen uyumuyor bile bazen 1 aaatte bir uyanıyor ama 3. Saati geçirmiyor önceden alarm kuruyordum smdi alarma gerek yok o kendi uyanıyor