Pazartesi günü bi hastalığım olduğunu öğrendim ve doktor bir takım ilaçlar(kortizon ve kemoterapi) kullanmak zorunda olduğumu bu yüzden emzirmeyi kesmemi söyledi.. dün gece sağıp dökmüştüm şimdi karışmadım sütün çekilmesini bekliyorum sağmadım.. şuan göğüslerim sert ne yapacağımı bilmiyorum kafam çok karışık sütümü nasıl durdurabiliriz ? Henüz ağrım yok ama sütün çekilmesi ne kadar sürer ne yapmam lazım bilmiyorum ?