Elifkaraa Merhaba kızlar anneler lütfen yardımcı olur musunuz bu çölyak hastalığı nasıl birşey korkmamız gerekli mi yoksa glutensiz devam ederse sorun değil mi ömür boyu devam edecek mi hiç geçme durumu falan yokmu acaba ?
Melekylmzz Elifkaraa maalesef çölyak geçen bir hastalık değil ömür boyu devam eden bir durum gluteni sindiremez bağırsaklar daha doğrusu ve çok dikkat edilmesi gerekiyor. Herşeyi glütensiz almalısınız. Dikkat edildiği sürece bir sıkıntı yaratmaz en ufak bir gluten olması bile karın ağrısı yapar
tazecikanne45 Elifkaraa çok illet bir hastalık. İnşallah çıkmaz. Çok dikkat etmek lazım hayatı boyunca hep glutensiz beslenecek. O da çok zor
Ahsenvekutayinannesi Elifkaraa oğlum kilo alamiyo diye gitmiştim ilk pozitif çıkmıştı sonra tekrar kan tahlili yapıldı orda çıkmadi daha da düşmedik üstüne ama hala kilo alamiyo boyu uzuyo boya veriyo dediler
Aslicamm Elifkaraa geçme durumu yok ama ömür boyu diyetine sadık kalıp glutensiz beslenirse sorun yaşamazsınız
Elifkaraa Melekylmzz şuan kesin varmı yok mu bilmiyoruz pozitif çıktı ama endoskopi yapılacak sanırım o zaman çıkmama ihtimali olabilir mi belki ?
Melekylmzz Elifkaraa olabilir teşhisi çok zor bir hastalıktır ben gıda teknolojisi bölümü mezunuyum bununla ilgili seminere katılmıştım
Sadekahvekalpben tazecikanne45 Şimdi herşeyin kolayı var. Glutensiz bir sürü yiyecek var. Evet dikkat edilmesi gereken bir hastalık özellikle çocuklarımız küçük olduğu için ekstra dikkat gerektiriyor ama illet bir hastalik olduğunu düşünmüyorum. Herkese geçmiş olsun
Meri-Mel Mavi22 Ne gibi belirtiler acaba ,kızım içinde araştırma hastanesinde testler yapıldı sonucu henüz çıkmadı insAllah hiç birseyleri yoktur,bizim ön tanı olarak Dr ben negatif olarak görüyorum dedi tabi yine de bakılacak
Mavi22 Meri-Mel şiddetli karın ağrısı var 2 buçuk yaşında çok ağlıyor karnım ağrıyor diye zayıf zaten 10 kilo . Kilo da alamıyor ultrason bakıldı gaz dendi gaita istendi daha kaka da yapamadı
Meri-Mel Sadekahvekalpben Çok şükür ama tekrar bir de izmit üniversitesinde yaptıracağız testi içim rahat etmiyor benim kızım kısa ve zayıf çünkü 🥺
Sadekahvekalpben Meri-Mel inşallah herşey yolundadır ve içiniz rahat eder. Benim kızımında boyu iyi ama boyuna göre kilosu az diyorlar 🤷🏼♀️