Bende sütü sağıp verenlerdenim sütlerin aynı derecede olması lazım yani dolaptakine ekleme yapılıcaksa ekliycenizin de soğuk olması lazım bide mesela ben sütü ılıttım bebeğim yarısını bıraktı tek seferliğine onu yeniden dolaba koyup yeniden ısıtıp veriyorum şu zamana kadar da bişey olmadı 6 aylığız.