baharma yaaa ne güzel, bizimde öyle bi düzenimiz vardı ama farklı bi şehire taşındıktan sonra bozuldu. Daha sonra memlekete gittik orda tekrar düzel ama yine yaşadığımız yere gelince bozuldu. Gece geç uyuyor sabah geç uyanıyor gündüz sadece tek uyku öyle olunca akşamları uykusuz kalıyor falan filan. Yani mahvediyor bizi 😱