alparslan53_ Bebegim el ayak hastası oldu ablası bulaştırdı geceleri uykular haram 5 dakika uyku uyuyamıyor doktora gttim direk antibiyotik verdi hemen de kullanmak istemiyorum başından geçen oldu mu bi önerinz olur mu bu süreci nasıl daha kolay atlatiriz
arasardaannesi alparslan53_ el ayak hastalığında antıbıyotık kullanmıolar dıe okudum bn burda hep belki agzı ıcın ılac krem fln verırdıler gecmıs olsn geçırenler yazar ıns🌺
Ebrarinannesi_ Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama benim bebeğim geçen ay oldu 4,5 aylıkken biz hiç ilaç kullanmadık ama ağır atlattı diyebilirim kendi kendine geçiyor ama 1 hafta çok yoruyor tamamen iyileşmesi 10-15 günü bulur
Mavigokyuzu Virüs hastalığı bu antibiyotik fayda etmez maalesef. Döküntüleri mikrop kaptirmayjn sadece ağız yararları için de bol bol emzirin küçük olduğu için, ek gıda durumuna geçmiş olsaydınız su ve karadut ile desteklenirdi ama şimdilik bol bol emzirin