Kızlar ben burada başlık gördükten sonra farkettim kisünnet sonrası yapışma olabiliyormuş ben bebeğimin sünnet derisini ittirmiyorum sadece temiz olmasına özen gösteriyorum pipisinin. Acaba yapıştı mı nasıl anlıcam. Şuan uyuyo açıp bakamıyorum yapıştığını nasıl anlarım. Bebeğimin pipisinin başı var böyle soyulmuş iç kısmı görünüyor dışarda. Etrafında da halka gibi bir deri var o deri de düpdüzgün değil biraz buruşuk gibi. Altını her açtığımda ayaklarını çırpıyo böyle ileri geri sanki kaşınıyo gibi. Acaba nasıl anlarım yapışık mı? Bir de neler yapmalıyım bakımı için. Bebeğim 4 aylıkken sünnet oldu şuan 6 aylık